وکیل الهام آریان کیان

الهام آریان کیان وکیل پایه یک دادگستری، مجرب، متعهد و کاردان با تلفیق پشتوانه‌های علمی وعملی و با سوابق درخشان و کلان و با هدف حل مشکلات کیفری و حقوقی اشخاص حقیقی و

وکیل الهام آریان کیان

الهام آریان کیان وکیل پایه یک دادگستری، مجرب، متعهد و کاردان با تلفیق پشتوانه‌های علمی وعملی و با سوابق درخشان و کلان و با هدف حل مشکلات کیفری و حقوقی اشخاص حقیقی و

الهام آریان کیان وکیل پایه یک دادگستری، مجرب، متعهد و کاردان با تلفیق پشتوانه‌های علمی وعملی و با سوابق درخشان و کلان و با هدف حل مشکلات کیفری و حقوقی اشخاص حقیقی و حقوقی افتخار دارد خدمات حقوقی خود را در تمامی زمینه‌ها و متناسب با تقاضای موکلین تقدیم نماید.

  • ۰
  • ۰

 هر دعوای حقوقی را نمی‌توان به شکل یک شکایت کیفری مطرح نمود. به‌عنوان نمونه، در ارتباط با چک، تمامی چک‌هایی که با شرایط قانونی صادرشده‌اند قابلیت طرح دعوای حقوقی را دارند؛ ولی تنها زمانی می‌توان در رابطه با چک شکایت کیفری نمود که برخی شرایط خاص مثل به‌روز بودن چک و یا بدون تاریخ نبودن چک وجود داشته باشد.

ممکن است مهم‌ترین تفاوت این دو نوع رسیدگی در هزینه‌های قضایی باشد. در دعوای حقوقی اکثرا" هزینه دادرسی بسیار بالاتر از شکایت کیفری است.
در دعاوی حقوقی به دلیل پیچیده تر بودن، نیاز به یک وکیل حس می شود.

ولی در شکایت کیفری به‌محض اینکه دادسرا یا دادگاه متهم را احضار نمایند و او در جلسه حاضر نشود امکان صدور حکم جلب به وجود می‌آید. در شکایت کیفری قاضی حتی می‌تواند در صورت عدم حضور شاهد حکم جلب او را صادر نماید.

علاوه بر آن نتیجه شکایت کیفری – درصورتی‌که حق با شاکی باشد- مجازات مجرم است. به این معنا که فرد به مجازات اعدام، حبس، شلاق، جزای نقدی در حق دولت و…. محکوم شود. لازم به ذکر است در اکثر موارد در شکایت کیفری نمی‌توان از مجرم تقاضای خسارت یا بازگرداندن مال را نمود مگر اینکه به‌طور مجزا و همچون دعوای حقوقی اقدام به ارائه دادخواست شود.




  • ۹۷/۰۹/۲۱
  • arianlaw arianlaw

نظرات (۱)

  • دانلود رمان جدید
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ بسیار خوبی دارین
    ممنون میشم سایت مارو هم در وبلاگتون لینک کنید

    لینک سایت ما :
    https://novelcafe.ir

    عنوان سایت ما : دانلود رمان جدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی